diumenge, 14 de juny del 2015

I de nou un scraplift!!!


Hola a tothom!

Avui us vull ensenyar la targeta que he fet pel repte de YOY en el que ens demanen que scrapliftegem la targeta que més endavant us ensenyaré. I la meva interpretació és aquesta:
Hoy os quiero enseñar la tarjeta que he hecho para el reto de YOY en lo que nos piden que scraplifteemos la tarjeta que más adelante os enseñaré. Y mi interpretación es ésta:


He embossat sobre paper d'aquarel·la algunes fulles i algunes flors que llavors he pintat amb colors aquarel·lables. Els he retallat i he anat fent la composició donant diferents volums.
He embosado sobre papel de acuarela algunas hojas y algunas flores que después he pintado con colores acuarelables. Los he recortado y he ido haciendo la composición dando diferentes volúmenes.


Seguint l'esquema de la targeta original he estampat la paraula gràcies (d'un set de segells de YOY però hi he tret el "per tot" que també hi anava) sobre un parell de banners.
Siguiendo el esquema de la tarjeta original he estampado la palabra gracias (de un set de sellos de YOY pero he quitado el "por todo" que también iba) sobre un par de banners.


I aquesta és la targeta original:
Y esta es la tarjeta original:


M'ha agradat molt el resultat de les flors i segur que les faré servir en alguna altra targeta que ja tinc rondant pel cap! :-)
Me ha gustado mucho el resultado de las flores y seguro que las usaré en alguna otra tarjeta que ya tengo rondando por la cabeza! :-)

Espero que us hagi agradat i moltes gràcies per visitar el meu bloc!
Espero que os haya gustado y muchas gracias por visitar mi bloc!

Petonets / Besitos
Sílvia

4 comentaris:

  1. Me encanta!! Las flores son superdelicadas, qué buen scraplift :)

    ResponElimina
  2. Te ha quedado una tarjeta preciosa Silvia!!! las flores son monísimas y han quedado perfectas!!
    Mil besos y muchas gracias por participar con nosotras en los reos de YoY Scrap,
    Cris

    ResponElimina