dissabte, 27 de juny del 2015

I avui de quin humor estic????? (segona entrada d'avui)

Hola de nou!!!

I aquí la segona entrada! :-) Els últims mesos he estat seguint els "Desafíos desvaneros" de la Rebeca al seu blog Mi desván de artesana, però per falta de temps no hi havia pogut participar. Aquest mes, que precisament és l'últim de la temporada, havia de presentar-me si o si! :-)
Y aquí la segunda entrada! :-) En los últimos meses he estado siguiendo los "Desafíos desvaneros" de Rebeca en su blog Mi desván de artesana, pero por falta de tiempo no había podido participar. Este mes, que precisamente es el último de la temporada, tenía que presentarme si o si! :-)

Ens va proposar un sketch i una paleta de colors per crear el que més ens vingués de gust i jo m'he decidit per fer un LO!! No en faig gaires la veritat però em venia de gust i tenia uns papers que combinaven a la perfecció el marró i el blau que la Rebeca ens proposava.
Nos propuso un sketch y una paleta de colores para crear lo que más nos apeteciera y yo me he decidido por hacer un LO !! No hago muchos la verdad pero me apetecía y tenía unos papeles que combinaban a la perfección el marrón y el azul que Rebeca nos proponía.

I aquí el teniu:
Y aquí lo tenéis:



Aquesta foto m'agrada molt perquè així és com solen acabar el dia els meus dos "homenets"...
Esta foto me gusta mucho porque así es como suelen terminar el día mis dos "hombrecitos" ...


El que no saps mai és quin dels dos acabarà content i quin enfadat!!!!!!! ;-)
Lo que no sabes nunca es cuál de los dos terminará contento y cuál enfadado !!!!!!! ;-)

Espero que us agradi i moltes gràcies per visitar el meu blog!
Espero que os guste y muchas gracias por visitar mi blog!

Petonets / Besitos
Sílvia


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada