dissabte, 20 de juny del 2015

Ratlles! Ratlles! Ratlles!

Hola a tothom!

Quins nervis, quina emoció, quina il·lusió i quina por (tot junt i barrejat!) escriure aquesta entrada! Un dels privilegis d'haver guanyat el repte de targetes de Maig de YOY era ser dissenyadora convidada al repte de Juny... i ja som Juny! Sempre he fet servir les targetes de les DT com a font d'inspiració i ara jo havia de fer alguna cosa que pogués servir (ni que fos una mica) com a font d'inspiració a les altres companyes... estaria a l'altura?, podria fer alguna cosa que bonica i inspiradora? Vaig donar-hi voltes molts dies, la Lali ja m'havia passat el correu amb les premisses del repte: "ratlles" i vaig estar provant un munt de coses. Amb papers estampats no m'acabava de convèncer, estampant les ratlles jo tampoc... i llavors, parlant amb el meu fill gran (que està en plena adolescència i necessitava unes paraules que l'animessin una mica) em va venir a la ment una frase que vaig llegir fa temps: "tu fas del món un lloc millor". Ja ho tenia, la idea del que volia fer em va venir al cap i aquella mateixa nit la vaig deixar feta! De fet puc dir que es va fer tota sola perquè les coses m'anaven sortint una rere l'altre sense quasi ni pensar! 
Qué nervios, qué emoción, qué ilusión y qué miedo (todo junto y mezclado!) escribir esta entrada! Uno de los privilegios de haber ganado el reto de tarjetas de Mayo de YOY era ser diseñadora invitada en el reto de Junio ​​... y ya estamos en Junio! Siempre he usado las tarjetas de las DT como fuente de inspiración y ahora yo tenía que hacer algo que pudiera servir (aunque fuera un poco) como fuente de inspiración a las otras compañeras ... estaría a la altura ?, podría hacer algo que fuera bonito e inspirador? Le di vueltas muchos días, Lali ya me había pasado el correo con las premisas del reto: "rayas" y estuve probando un montón de cosas. Con papeles estampados no me terminaba de convencer, estampando las rayas yo tampoco ... y entonces, hablando con mi hijo mayor (que está en plena adolescencia y necesitaba unas palabras que le animaran un poco) me vino a la mente una frase que leí hace tiempo: "tú haces del mundo un lugar mejor". Ya lo tenía, la idea de lo que quería hacer me vino a la cabeza y esa misma noche la dejé terminada! De hecho puedo decir que se hizo sola porque las cosas me iban saliendo una tras otra sin casi ni pensar!



En una base craft vaig anar enganxant tires de twin grogues i verdes, unes tires de cartolina groga (últimament m'ha donat pel groc...) per emmarcar a dalt i a baix. Una part del missatge mig incrustat i mig estampat sobre un cercle amb banner...
En una base craft fui pegando tiras de twin amarillas y verdes, unas tiras de cartulina amarilla (últimamente me ha dado por el amarillo ...) para enmarcar arriba y abajo. Una parte del mensaje medio incrustado y medio estampado sobre un círculo con banner ...


I la resta del missatge a l'interior!
Y el resto del mensaje en el interior!



Estic orgullosa de com ha quedat i no sé si servirà d'inspiració o no, però sé segur que al meu "petit gran home" el va animar! 
Estoy orgullosa de cómo ha quedado y no sé si servirá de inspiración o no, pero sé seguro que a mi "pequeño gran hombre" le animó!

Espero que us agradi i moltes gràcies per visitar el meu bloc!
Espero que os guste y muchas gracias por visitar mi bloc!

Petonets / Besitos
Sílvia


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada