diumenge, 14 de febrer del 2016

Tornarem a casa

Hi ha vegades en que sents una cançó i, no saps perquè, et venen al cap un munt de records, sensacions, olors, emocions... això em passa a mi amb aquesta cançó de Blaumut, Tornarem a casa. Mira que l'he escoltada milers de vegades però cada una d'elles és com la primera i no puc evitar pensar en ell, en el que m'aguanta, al que aguanto, el que m'acompanya en aquest viatge. No puc evitar recordar el bons moments (que són molts) i els mals moments (que també n'hi ha). No puc evitar reviure l'emoció del primer petó, el formigueig del primer t'estimo, la seguretat de saber que encara ara, tants anys després, segueix al meu costat. La tranquil·litat de saber que puc viure sense ell, però no vull fer-ho.
I el que he fet és això, és omplir d'ell, de nosaltres, la cançó. Cada estrofa una foto, un bocí de nosaltres, un bocí del que som.

Hay veces en las que escuchas una canción y, no sabes porque, te vienen a la cabeza un montón de recuerdos, sensaciones, olores, emociones... ésto es lo que me pasa a mi con ésta canción de Blaumut, Tornarem a casa. Mira que la he escuchado miles de veces pero cada una de ellas es como la primera y no puedo evitar pensar en él, en el que me aguanta, al que aguanto, el que me acompaña en éste viaje. No puedo evitar recordar los buenos momentos (que son muchos) y los malos momentos (que también los hay). No puedo evitar revivir la emoción del primer beso, el hormigueo del primer te quiero, la seguridad de saber que todavía ahora, tantos años después, sigue a mi lado. La tranquilidad de saber que puedo vivir sin él, pero no quiero hacerlo.
Y lo que he hecho es ésto, es llenar de él, de nosotros, la canción. Cada estrofa una foto, un pedacito de nosotros, un pedacito de lo que somos.















Sé que no sóc gaire imparcial... (gens! jejejeje) però m'encanta com ha quedat! Espero que a ell li agradi tant com a mi! :-) 
Se que no soy muy imparcial... (nada! jejejeje) pero me encanta como ha quedado! Espero que a él le guste tanto como a mi! :-)

Amb aquest mini em presento als reptes:
Con éste mini me presento a los retos:

Cocoloko: All you need is love

Kimidori: Scrapea con amor

Yoy Scrap: Mi amor



Moltes gràcies per la visita, ens veiem aviat!
Muchas gracias por la visita, nos vemos pronto!

Sílvia

23 comentaris:

  1. Se te echaba de menos un mini precioso. Me encantan esas fotos en blanco y negro. Seguro que a él le encanta. Un besazo.

    ResponElimina
  2. Se te echaba de menos un mini precioso. Me encantan esas fotos en blanco y negro. Seguro que a él le encanta. Un besazo.

    ResponElimina
  3. Qué bonito. Me gusta mucho y transmite mucho amor. Muchas gracias por participar en el reto de Cocoloko y mucha suerte. Besotes

    ResponElimina
  4. Ets una gran scrapera, però d'escriure, ens saps un.... ejem... molt!
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uau Susana!!! Que tu em diguis "gran scrapera" és una passada!!!! Saps que sóc la teva fan incondicional!!! Moltes gràcies!!

      Pd- Necessitaré una classe practico-teorica sobre com preparar la pastanaga de l'esmorzar!!! L'Aniol em té fregida amb què la vol com la d'en Màrius! 😂😂

      Elimina
  5. Guauuu és preciós! El mini, la cançó... m'encanta la idea de jugar amb la lletra d'una cançó has fet un compte... Maquíssim Sílvia. Moltíssimes gràcies per participar en el repte de Cocoloko. Sort!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Raquel!! Feia temps que em rondava pel cap la idea i un cop m'hi vaig posar va anar sortint tot sol! Gràcies a vosaltres per organitzar-los! :-)

      Elimina
  6. Sílvia es preciòs, i tinc que dir que he trobat un estil molt personal que això de vegades costa. Estic segura que li haurà encantat i et desitjo que segueixis igual de feliç!!!
    Moltes gràcies per participar en el nostre repte de Cocoloko i t'ànimo a que en cualsevol cas, ho segueixis fent!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh gràcies Mariona! Precisament una de les coses que em fa més por de l'scrap és pensar que no tinc estil propi i que el que faig són "còpies" dels altres treballs que veig! Segur que no serà l'últim repte Cocoloko al que em presento!

      Elimina
  7. Qué sencillo y a la vez tan precioso! Muchas gracias por participar en el reto de Cocoloko! Mucha suerte!
    Un besico.

    ResponElimina
  8. Es súper bonito! muchas gracias por participar en el reto Cocoloko! muchísima suerte! un besazo!

    ResponElimina
  9. Es precioso el mini!!!
    Muchas gracias por participar en el reto de Cocoloko, suerte
    Besitos

    ResponElimina
  10. Que bonito! me encanta ! gracias por participar en kimidori, besotes
    Teresa

    ResponElimina
  11. Más vale tarde que nunca que dicen en mi casa...
    ¡Qué mini más bonito y qué idea más bonita la de hacer vuestra de esta forma esa canción!
    Mil besos y muchas gracias por participar en los retos de yoyscrap,
    Cris

    ResponElimina