dissabte, 22 d’agost del 2015

Repte d'Agost de LPC

Hola a tothom!

Pel repte d'agost de La pareja creativa havíem de fer una etiqueta o fer-ne servir alguna i jo he optat per la segona opció.
Para el reto de agosto de La pareja creativa debíamos hacer una etiqueta o bien usar alguna y yo he optado por la segunda opción.


He fet servir els segells de Lawn Fawn "Blissful Botanicals" i els troquels "Pequeños Regalos" de LPC. He estampat el fons amb tinta negra Memento i pintat amb retoladors Spectrum Noir. Tot i que a les fotos no es veu, un cop pintat ho he repassat tot amb Wink of Stella transparent, m'agrada com brilla! :-)
He usado los sellos de Lawn Fawn "Blissful botanicals" y los troqueles "Pequeños Regalos" de LPC. He estampado el fondo con tinta negra Memento y pintado con rotuladores Spectrum Noir. A pesar de que en las fotos no se ve, una vez pintado lo he repasado todo con Wink of Stella transparente, me gusta como brilla! :-)


Amb l'etiqueta he seguit les mateixes passes però, tant la flor com les fulles, les he recobert amb una bona capa de Glossy Accents.
Con la etiqueta he seguido los mismos pasos pero, tanto la flor como las hojas, las he recubierto con una buena capa de Glossy Accents.


He afegit uns sequins transparents (m'agraden perquè agafen les tonalitats dels colors que els envolten!) i un llacet de cordill taronja. L'etiqueta l'he enganxat sobre la base amb una mica de foam per donar-li una mica de volum.
He añadido unos sequins transparentes (me gustan porque cogen las tonalidades de los colores que los rodean!) y un lacito de cordel naranja. La etiqueta la he pegado sobre la base con un poco de foam para darle un poco de volumen.

Espero que us agradi i mooooltes gràcies per la visita!
Espero que os guste y muuuuchas gracias por la visita!

Petonets / Besitos
Sílvia

6 comentaris:

  1. Es preciosa! Acabo de adquirir un sello background de hojas y me has inspirado.
    Saludos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que ilusión que te haya servido de inspiración! A mi me gustan mucho éstos fondos y dan mucho juego. Gracias por la visita y por el comentario! Un beso.

      Elimina
  2. Me encanta tu tarjeta! Esos colores, que se vea tan limpia, tan bien estructurada. Es de esas tarjetas que sabes que encima, en vivo y en directo son todavía más bonitas y te dejan con la boca abierta! Muchas gracias por acompañarnos en el reto de agosto de La Pareja Creativa! Bs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Yolanda! Es una lástima que no se aprecie el wink of stella en la foto porqué le da un brillo que me encanta! Un beso.

      Elimina
  3. Ei, xiqueta! Després de descontar totalment, aquí te trobo, al peu del canó i preparant targetes impecables, per no desacostumar-nos ;)
    I aquesta és fresca, neta, ordenada... perfecta!
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Susana! Si és que em sembla que estic tant enganxada a l'scrap que ja frega l'obsessió... jejeje Espero que hagis disfrutat molt de la desconnectada! :-) Petonets!

      PD. Avui quan l'Aniol ha sortit del casalet m'ha dit: "Ai mama... sort que ha tornat en Màrius... em pensava que ja no el veuria mai més de la vida!" Jajajajaja Són la pera! :-)

      Elimina