dijous, 14 de maig del 2015

Repte Maig LPC!

Hola a tothom!

Avui us ensenyo la targeta que he fet pel repte de Maig de La pareja creativa. Ens proposaven una paleta de colors a seguir i n'havíem de fer servir almenys 3 d'ells. De seguida vaig tenir molt clar quins colors escollir i que seria una shaker! M'encanten les shaker cards! M'ho vaig passar molt bé fent-la i estic encantada amb el resultat!!
Hoy os enseño la tarjeta que he hecho para el reto de Mayo de La pareja creativa. Nos proponían una paleta de colores a seguir y teníamos que usar por lo menos 3 de ellos. Enseguida tuve muy claro qué colores escoger y que sería una shaker! Me encantan las shaker cards! Me lo pasé muy bien haciéndola y estoy encantada con el resultado !!


Vaig fer servir cartulines llises dels colors escollits, un troquel de banderoles i unes lletres també troquelades per l'hola. Pel fons vaig estampar uns cors i vaig omplir amb uns sequins, alguns cors i petits chevrons troquelats seguint la combinació de colors.
Utilicé cartulinas lisas de los colores elegidos, un troquel de banderolas y unas letras también troqueladas para el hola. Por el fondo estampé unos corazones y rellené con unos sequins, algunos corazones y pequeños chevrons troquelados siguiendo la combinación de colores.


Per acabar, un "amor" embossat en negre i uns cors amb una generosa capa de Glossy! Ho he enmarcat tot amb pilot negre i targeta llesta. :-) Volia una targeta neta i fresca, que és el que m'inspiren aquests colors, i crec que ho he aconseguit!
Por último, un "amor" embosado en negro y unos corazones con una generosa capa de Glossy! Lo he enmarcado todo con pilot negro y tarjeta lista. :-) Quería una tarjeta limpia y fresca, que es lo que me inspiran éstos colores, y creo que lo he conseguido!





 Espero que us agradi i moltes gràcies per la visita!
Espero que os guste y muchas gracias por la visita!

Petonets! / Besitos!
Sílvia

4 comentaris:

  1. Preciosa tu tarjeta Shaker, me gusta mucho el fondo de corazones, el banner, las lentejuelas vamos toda ella en definitiva! Muchas gracias por participar con nosotras en el reto de la Pareja Creativa. Un besito. Ana

    ResponElimina
  2. Una altra demostració del teu bon gust, xiqueta! I sé que em repetiré amb el que ha dit l'Ana, però és que els cors del fons de la finestra de la shaker són una passada!!!
    Petonets, guapíssima!

    ResponElimina