dimecres, 29 d’abril del 2015

Un mini, cinc moments

Falta molt poc perquè s'acabi el termini per presentar el mini al repte d'aquest mes de YoY Scrap, però en aquest hi volia participar si o si! Em va agradar molt la idea de fer un foto-repte i les paraules escollides no em podien agradar més! :-)
Falta muy poco para que finalice el plazo para presentar el mini al reto de este mes de YoY Scrap, pero en este quería participar si o sí! Me gustó mucho la idea de hacer un foto-reto y las palabras escogidas no me podían gustarme más! :-)

mirada, núvols, infància, flors, blanc / mirada, nubes, infancia, flores, blanco

Tenia molt clar quines fotos hi volia posar des del moment en què vaig llegir el repte però al final se m'ha tirat el temps a sobre i si em descuido no hi arribo! jejeje.
Tenía muy claro que fotos quería poner desde el momento en que leí el reto, pero al final se me ha echado el tiempo encima y si me despisto no llego! jejeje.

He fet servir papers de la col·lecció "Garden Party" de Pebbles i algun retall que tenia d'altres projectes. L'enquadernació és realment molt senzilla perquè són només 2 forats i una tira de cuir, però m'agrada com queda!
He usado papeles de la colección "Garden Party" de Pebbles y algún recorte que tenía de otros proyectos. La encuadernación es realmente muy sencilla porque son sólo 2 agujeros y una tira de cuero, pero me gusta como queda!

Com que són fotos de diferents llocs, persones i moments he decidit que el títol fos aquest precisament: "moments". Us demano perdó per la qualitat de les fotos... no tinc bon pols!
Al tratarse de fotos de diferentes lugares, personas y momentos he decidido que el título fuera este precisamente: "momentos". Os pido perdón por la calidad de las fotos... no tengo buen pulso!






Núvols: El primer dia de primavera d'aquest any en el que per fi vam poder fer un pícnic com Déu mana!
Nubes: El primer día de primavera de este año en el que por fin pudimos hacer un picnic como Dios manda!




Blanc: Els quimonos del meu fill petit i la meva neboda (tot i que l'Aniol aquell dia portava una samarreta groga! jejeje), era la seva primera exhibició, la seva primera medalla... va ser un dia molt especial!
Blanco: Los quimonos de mi hijo pequeño y mi sobrina (a pesar de que Aniol aquel día llevaba una camiseta amarilla! jejeje), era su primera exhibición, su primera medalla... fue un día muy especial!


Infància: Pensar en la infància és pensar en la meva germana petita... sempre hem estat molt unides i sabem que sempre, sempre, sempre, podrem comptar la una amb l'altra!
Infancia: Pensar en la infancia es pensar en mi hermana pequeña... siempre hemos estado muy unidas y sabemos que siempre, siempre, siempre, podremos contar la una con la otra!




Flors: Havien de ser elles! Tinc la sort de treballar amb dues de les millors persones que conec i aquesta pàgina havia de ser per elles!! Són les meves flors! :-)
Flores: Tenían que ser ellas! Tengo la suerte de trabajar con dos de las mejores personas que conozco y esta página tenía que ser para ellas!! Son mis flores! :-)



Mirada: Aquesta és una de les meves fotos preferides del món mundial! La manera com el meu fill gran es mira al seu germà petit em fa posar la pell de gallina i m'emociona... aix... amor de mare!!!
Mirada: Esta es una de mis fotos preferidas del mundo mundial! La manera como mi hijo mayor se mira a su hermano pequeño me pone la piel de gallina y me emociona... ains... amor de madre!!!


I ja no m'enrotllo més que amb tanta foto m'ha quedat un post super llarg!!!! ;-)
Y ya no me enrollo más que con tanta foto me ha quedado un post super largo!!!! ;-)

Espero que us hagi agradat  i moltes gràcies per visitar el meu blog!
Espero que os haya gustado y muchas gracias por visitar mi blog!

Petonets / Besitos

6 comentaris:

  1. T'ha quedat molt chulo! Les fotos molt ben escollides.

    ResponElimina
  2. que lindo mini, me encantaron los detalles. Gracias por participar con nosotras en YoYScrap

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Cindy! Era la primera vez que participaba en el reto de minis pero seguro que no será la última! :-) Un beso!

      Elimina
  3. Un mini precioso!! y has trabajado muy bien el reto, enhorabuena!! Muchos besos y mil gracias por participar con nosotras en los retos de YoY Scrap!!
    Cris

    ResponElimina